Ce īnseamna sa fii client Oriflame?
Oricine poate deveni client Oriflame Avantajul Oriflame este deosebit de generos. Datorita exceptionalei flexibilitati a ocupatiei de client, Oriflame īsi gaseste locul īn stilul de viata al oricui. Indiferent daca intentionezi sa cāstigi suplimentar ceva bani sau doresti sa-ti faci din asta o cariera, ori sa te bucuri de independenta financiara, Oriflame este potrivit si pentru tine!
Fie ca esti angajat cu program īntreg, program redus, esti student sau pensionar, lucrezi de la domiciliu, sau esti īn concediu de crestere a copilului ai posibilitatea sa-ti stabilesti singur orele de lucru, esti propriul tau sef!
Tu alegi cat de mult vei castiga totul depinde de cāt de mult efort acorzi acestei activitati. Te bucuri de produse de calitate superioara si īn acelasi timp poti face noi cunostinte si prieteni. Te poti califica pentru a participa la evenimente internationale de prestigiu unde vei fi premiat pentru rezultatele si realizarile tale.
De asemenea, vei avea sansa sa-ti īmbunatatesti pregatirea personala si profesionala prin seminarii si evenimente majoritatea fiind complet gratuite! Vei fi mereu la curent cu noile tendinte īn machiaj, īngrijire corporala, moda si nimic din toatea acestea nu implica vreun risc.
In calitate de proaspat client, vei avea alaturi un client mai experimentat (Sponsor) care sa te īndrume īn activitate. Sponsorul tau te va familiariza cu activitatea si terminologia Oriflame pentru a īntelege informatiile de care ai nevoie la īnceput.
Cine poate deveni client Oriflame?
Orice cetatean romān, major(a) sau 16 ani impliniti dar numai cu acordul parintelui, cu domiciliul īn Romania! Fie ca doresti sa economisesti bani la produsele cumparate pentru tine si familia ta, fie sa cāstigi un venit suplimentar sau sa-ti dezvolti o cariera si o afacere pe cont propriu, la Oriflame poti face toate acestea.
Tu decizi cat de departe vrei sa mergi! Foloseste formularul de inscriere si trimite-ne datele tale. In cel mai scurt te vom contacta pentru finalizarea inscrierii.
